vrijdag 15 april 2011

Dubai.... wereldstad

daar zit je dan ineens.
weken, misschien wel maanden naar uitgekeken. En nu ben ik dus eindelijk in Dubai.
Ik zit op de laptop van 1 van de leden van de technische staf. Dus typ even een snel bericht. Internet moet je hier namelijk voor betalen. Dus mail checken enz. doen we op 1 laptop.

Gister verzameld op schiphol. Na het wat lange wachten met inchecken. Overtollige bagage zoals de speren van Ronald en de wheeler van Stefan kunnen ze nog niet zo goed mee omgaan op schiphol...
Daarna achter de douane een lekker broodje gegeten en toen met Stefan en Ronald schiphol onveilig gemaakt!
Alle smsjes en what's app berichten beantwoordt, waar ik erg blij mee was. En toen konden we eindelijk richting de gate. Mijn lach is ondertussen ook al op schiphol bekend, want we hadden het met zijn 3en reuze gezellig!
Om half 3 het vliegtuig in en om 3 uur vertrokken we met het vliegtuig.
Van te voren zag ik erg op tegen de vliegreis. Maar de vliegreis ging heel snel voorbij. Het boek van Mark Tuitert was ik tot blz 73 gekomen. En ik heb me geen moment verveeld tijdens de vliegreis.
Want we hadden een schermpje. Wat een ideaal ding is dat! Ik zou bijna De uitvinder van die schermpjes in het vliegtuig stuur ik een brief om hem persoonlijk te bedanken haha! Alle films die ik 'gezien' moest hebben, had ik nu alle tijd voor. New kids, loft, black swan. Ik ben weer helemaal bij! Ook de Nederlandse muziek ontbrak niet, dus ik heb me prima vermaakt.

Aangekomen in Dubai werden we met zijn 9en in een super de luxe bus vervoerd naar ons hotel.
Daarna was het snel naar bed want het was met het tijdverschil in tussen al 2.00uur!
We hebben met zijn 3en 1 kamer. Naja een kamer kan je het niet noemen. Het is meer een luxe appartement. Een woonkamer, keuken, 2 badkamers en 2 slaapkamers. Een goed onderkomen dus.
Van alle luxe verder en hoge gebouwen heb ik nog niet veel gezien. Als het programma morgen bekend is kan ik gaan kijken of ik ook nog een beetje aan sightseeining kan doen! Maar we zijn hier voor iets heel anders, dat weet ik dondersgoed. Met een medaille naar huis, dat is wat ik wil!

Na een korte nacht en een goed ontbijt ben ik met me ouders, eddy en stefan een stukje gewandeld en koffie gedronken. Nu hebben we net gelunched, ga ik zo even op bed en dan om 6 uur gaan we een uurtje trainen.
 Het is erg gezellig, ik geniet zeker. Alleen de spanning voor morgen komt er al wel een beetje in.
Tussen 8.00uur en 8.30uur wordt bekend gemaakt in welke klasse ik mijn hele atletiekcariere uitkom.
Voor nederlandse tijd is dit 6.00uur tot 6.30uur. Ik hoop jullie het zsm te laten weten.
We gaan het wel zien, ik kan er niets aan doen en onderga het maar.

Als je wilt reageren en het lukt niet via deze site kan je me ook een mailtje sturen op jelmarbos@gmail.com en dan beantwoordt ik zeker alleen weet ik niet in welk tijdbestek.
Alle hilarische momenten wil ik jullie liever persoonlijk vertellen maar ik hoop dat jullie nu een beetje beeld hebben van hoe het hier is.

Ik ga afsluiten.
Tot later!

2 opmerkingen:

  1. wij hier in de zon op het balcon, Jorian en ik, zojuist jouw derde blog gelezen. Ik hoop dat de keuring goed zal verlopen. Papa en Eddy gaan mee?
    Liefs Karol en Jorian
    Vanavond gaan we naar de film

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes Jelmar.
    Raymond hoorde van je broer dat je een blog hebt aangemaakt, dus die heb ik even opgezocht om je zo te kunnen volgen.
    De groetjes ook voor je ouders.
    Marjan, Raymond en Mathijs.

    BeantwoordenVerwijderen